Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum Forum o klasie IIIgim, szkole w Rychwaldzie ale nie tylko... Strona G│ˇwna

Forum Forum o klasie IIIgim, szkole w Rychwaldzie ale nie tylko... Strona G│ˇwna » REGULAMIN » Ja mam 30kwietnia i maja mi sciagac to zelastwo.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Ja mam 30kwietnia i maja mi sciagac to zelastwo.
PostWys│any: Pon 22:25, 07 Kwi 2014
Juukla
UCZEĐ

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/10
Sk▒d: Finland


Jednak długo nie mogłam ich opanowac....zaczęłam tez prostowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Dziewczyny, zakonnica niezła musiała być Zaraz zobaczymy co tam o Księżach będzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec ja mam tak ze troche opuchcniete i leci codzien ropa z krwia....i slyszalem ze przy zabiegu w takim stanie znieczulenie moze nie dzialac i boli jak na zywca..czy to prawda??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy kto┼Ť mo┼╝e poleci─ç kogo┼Ť w Poznaniu, kto robi CIENKIE ┼╝ele? [link widoczny dla zalogowanych] Martyna popatrzy┼éa na niego ze zdziwieniem, a on kurczowo zaciska┼é powieki, ┼╝eby niczego nie zobaczy─ç (a┼╝ by┼é siny na twarzy).
ale sobie dzisiaj pozwolilam dopiero co wstalam witam You'll be dancing with him too before the night is over ja mam taka sama i uwazam ze duzo dzieczyn taka ma gdyby przyjechala do polski i pokazala sie na zywo to pewnie by mowily niektore ze jest za chuda ale moim zdaniem bardzo piekna kobieta i twarz i cialo (normalne) cos z serii.... [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze dorosly czlowiek moze je miec nawet do 15 kg jak jest zanieczyszczony organizm. W salonie regina na ul. no, szkoda waldka goszcza ;((( ┼Üpiewa to France Gall. bynajmniej ja nie potrafi┼éabym tak wywija─ç jak oni w tym programie Ca┼ée r─Öce mam w b─ůblach, bo ja alergik jestem. Adipex, Meridia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiekszosc stad odpada bo tego nie rozumie kompletnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki Jesienna mamo ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny a gdzie jest igraine ????????co z ni─ů [link widoczny dla zalogowanych] Pomyslalam...
173cm 80kg i kupa zamiast brzucha po ciazy... nie da┼éa, to by pies nie wzi─ů┼é. A najgorsze bylo to, ze ja te cale Boze dnie siedzialam sama w tych 4 scianach (ew. Jeja, kiedy to pisz─Ö, znowu chce mi si─Ö becze─ç... filia w chinach? [link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Ökszo┼Ťc tak jak oni maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç wi─Öc wkorzystuja j─ů by zarabia─ç na tego typu szkoleniach i sprzedarzy ┼Ťrodk├│w bez atest├│w Jak mowie o tym lakarzowi, to za kazdym razem niby jesy ok, a jednak dla mnie to nie jest normalne, bo wczesniej tak nie mialam - dopiero od paru miesiecy, tzn. Bella z jakiego jestes wojew├│dztwa i jesli moge zapytac jaki wiek? Pasuj─ů do skarpetek Tylko 15 z┼é + przesy┼éka Czy zdarzy┼éo wam si─Ö ze test k┼éama┼é? Sibutramina dzia┼éa przez zwi─Ökszenie poziomu serotoniny w m├│zgu. Tak s┼éysza┼éam nie wiem czy to jest prawda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rok popracowałam w salonie u koleżanki a teraz otwieram własny
[link widoczny dla zalogowanych]
obok tak ale do wody nie ; i za to że jest takim wspaniałym człowiekiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

stosowa┼é kto┼Ť ju┼╝ VOLBELL─ś na usta? [link widoczny dla zalogowanych] przy 1000 spala sie ok 140 kcal;pp
Te┼╝ bior─Ö cyprodiol i faktycznie wi─Öksze piersi to mo┼╝e by─ç zatrzymanie wody w organizmie. Po ilu dniach Ci przesz┼éo? Wcze┼Ťniej pracowa┼éem w Expanderze na ulicy D┼éugiej ale musia┼éem szybko zrezygnowa─ç. Przyczyna mo┼╝e by─ç powa┼╝na lub banalna, a weikszosc posy┼éa─ç chce do dermatologa ja polecam salon summaprada na ul. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale dal sie wyciagnac na dlugi spacer i szybki marsz. Wielka szkoda B─Öd─Ö wdzi─Öczna bo przyznam, ┼╝e si─Ö boj─Ö... Nienawidz─Ö swoich w┼éos├│w! APL, pszysluguje wszystkim gdy nie zarabia sie za duzo. Na zachodzie ludzie s─ů poubierani barwnie jak motyle a u nas same br─ůzy i szaro┼Ťci, brrrr... !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i teraz jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
z ksieciem tureckim, jak pokazywali sie gdzie┼Ť publicznie zaraz ich zdjecia pokazywa┼éy sie na pierwszych stronach gazet tureckich, wszystko by┼éo ┼éadnie pi─Öknie do poki nie zamieszka┼éa u niego i nie zap─Ödzi┼é jej do roboty pokazuj─ůc jaka jest rola kobiety w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam nagrywa─ç spotkania bo je┼╝eli kto┼Ť chce mie─ç dowody to niech ma. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz chcia┼éabym poznac opinie ludzi troch─Ö powa┼╝niej traktuj─ůcych wyjazd.
hej Julii ja tez mieszkam w turynie i szukam pracy.A ty pracujesz gdzies? To jest prawda ? Zjedz zup─Ö przynajmniej raz w ci─ůgu dnia. Teraz ostrzykiwalam sie w Swarzedzu, mam wstrzykniety kwas, ktory utrzymuje sie od 6-9 miesi─Öcy i po raz pierwszy bylam porz─ůdnie znieczulona, ponad pol godziny mialam Emle na ustach, gdzie wczesniej zaraz po posmarowaniu mnie ostrzykiwano. dzieki za rade z sokiem, moze wystawie szklanke z nim za oknem. [link widoczny dla zalogowanych]
To czekam na relacj─Ö po nast─Öpnym zabiegu. Nie myslalas o innych? Ponad dwa lata tamu mia┼éam usuniety jeden plat tarczycy. [link widoczny dla zalogowanych] 2 i okazalo sie beznadziejnie.. Ja razem przy takich dietach za┼╝ywa┼éam d┼éugo zi├│┼éka od ksi─Ö┼╝y aby poprawi─ç perystaltyke jelit, bo jak sie ma┼éo je to si─Ö nie chodzi do wc!! Ale tego sw─Ödzenia mam ju┼╝ powy┼╝ej dziurek w nosie, jednak┼╝e wola┼éam nie przerywa─ç kuracji, ze wzgl─Ödu na informacj─Ö zawart─ů na ulotce, kt├│ra m├│wi, i┼╝ je┼Ťli si─Ö przerwie, sytuacja mo┼╝e ulec pogorszeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ja mam 30kwietnia i maja mi sciagac to zelastwo.
  Forum Forum o klasie IIIgim, szkole w Rychwaldzie ale nie tylko... Strona G│ˇwna » REGULAMIN
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin